Summa sidvisningar

onsdag 8 augusti 2012

Blomma



                                                                     100 x 74 cm

Hej igen nu kommer en av mina senaste tavlor, den är gjord i flera tekniker, faktiskt provat något nytt, jag har först målat med pastellkritor för att sedan blöta upp vit akryl med vatten och sedan målat över kritan med akrylen med hjälp av händerna det var häftigt, speciellt för en sådan oljefantast som jag,.Fast jag har allt målat en del med olja oxå,

Nu är det en del på gång i helgen ska jag var med hos min gode kamrat Ullis och visa mina tavlor i hennes trädgård i Bäckatorp utanför Mullhyttan på söndag den 12 augusti mellan 10- 17. Ullis har en jätte trädgård med massor av träd, buskar växter och dammar som hon kommer att visa under söndagen då hon är en av  tusen trädgårdar som deltar runt om i landet . Den är väl värd att se.Det kommer att finnas fika och växter att köpa plus mina tavlor för den som är intresserad. se hennes blogg http://www.blomsterbo.blogspot.com

 Helgen efter ska jag ställa ut hos min min konstnärs kamrat Mona i hennes atelje Mjölkboa som är en kombination av atelje och bokhandel som ligger mitt i Mullhyttan, välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar